Muchia Clincea

1 04 2011

Weekendul, 26-27 martie 2011

Locaţie: Munţii Bucegi

Participanţi: Oana cu Claudiu şi noi

Durata: Bran – Ref. Tiganesti (6h30) si a doua zi la intoarcere pe aproximativ acelasi traseu 5h30

Am urcat din Bran-Poarta pe muchia Clincea si am urmat traseul de iarna, fix pe linia muchiei pana in saua Tiganesti.

Sambata a fost o vreme superba iar traseul a fost fain, in mare parte fara zapada. Ultimii 300 de metri de creasta (pe deasupra traseului de vara) au fost o creasta ingusta  faina, gen creasta Craiului in locurile sale mai late:D.


Duminica ne asteptam sa fie vreme proasta, dar cand ne-am trezit la 6 dimineata si am vazut cum era afara am zis ca nu o sa mai plecam de acolo decat saptamana viitoare:). Batea vantul foarte tare si era ceata, conditii in care cei 300 de metri de creasta expusa nu erau deloc de dorit. Si pe traseul de vara sau in alte directii nu prea ne vedea sa ne bagam, caci era destula zapada acumulata …

Pe la 12 s-a potolit vantul si am zis sa incercam pe creasta (era in continuare ceata deasa). Incet, incet, curatand zapada adunata peste urmele de ieri, am trecut cu bine pe partea cealalta si apoi a fost o plimbare ca de inceput de iarna pana jos in Bran, unde aparusera brandusele.

Pozele sunt doar din prima zi, caci duminica nu am scos aparatul din rucsac nici macar o secunda:D

Acțiuni

Information

One response

1 04 2011
matei

frumos dragilor…frumos.

Lasă un răspuns

