La ski in Paznauntal (Info utile)

20 02 2009

Date tehnice:

Distanţa totală parcursă cu maşina: 3347 km

Motorină: 400 RON +133 Euro

Taxe de drum: 21,2 Euro

Cazare: 403 Euro/4 pers/7 nopţi

Skipass: 195 Euro/pers pentru 6 zile în toată zona Paznauntal

Durata drumului: 8-10 ore până la Oradea şi cca. 12 ore prin Ungaria şi Austria până la See

Distanţa schiată în cele 6 zile: +/- 250 km /pers.

 

Sfaturi utile:

 

– Dacă tot mergeţi cu maşina n-ar strica să vă luaţi un foen pentru a vă usca clăparii în cazul în care gazda are probleme cu căldura în vreo seară.

– Noi avem şi portbagaj de maşină şi suport de schiuri, dar am hotărât să luăm suportul ca să consume mai puţin. Proastă idee, pentru că maşina a consumat la fel de mult ca şi cu portbagajul, şi am pierdut o mulţime de timp la plecări ca să înfăşurăm schiurile în folie de plastic să nu se deterioreze de la antiderapantul de pe drum. Plus că a trebuit să le luăm în casă când am dormit la Oradea.

– În extrasezon preţurile sunt mai mici, pârtiile mai puţin aglomerate şi se găseşte şi cazare până mai pe ultima sută de metri (noi am găsit după mijlocul lui decembrie).

 

Toata povestea schiului in Paznauntal aici

Acțiuni

Information

One response

25 02 2009
Iuliana

Ia uite, ce blog nou am descoperit eu, si matale il tineai ascuns. Mai trimite si tu un link sa vad si eu care cine ce si cum !

Lasă un răspuns

